Administrator platformy Cyfrowego Urzędu szanuje twoją prywatność.

 
  1. Jeśli korzystasz z platformy Cyfrowego Urzędu, akceptujesz zasady polityki prywatności.
  2.  Informacje, które gromadzimy to:
    • pliki cookies (tzw. ciasteczka) – niewielkie pliki tekstowe, które wysyła odwiedzany przez ciebie serwis internetowy do twojego urządzenia (komputer, smartfon itp.),
    • pliki cookies google-analytics.com – anonimowe statystyki dla platformy Cyfrowego Urzędu, dzięki którym możemy lepiej poznać twoje oczekiwania i rozwijać serwis tak, by był jeszcze bardziej przyjazny.
  3. Administrator strony programu Cyfrowego Urzędu wykorzystuje pliki cookies także ze względów technicznych:
    • aby równoważyć obciążenie serwerów,
    • do obsługi sesji użytkownika,
    • aby nie powtarzać jednemu użytkownikowi komunikatu, który informuje o wykorzystywaniu plików cookies przez stronę.
  4. Przeglądarki internetowe najczęściej domyślnie dopuszczają przechowywanie plików cookies. Możesz jednak samodzielnie zarządzać tymi plikami, a nawet całkowicie je zablokować. By to zrobić, wybierz w przeglądarce opcję odrzucenia ciasteczek.
  5. Pliki cookies nie łączą z żadnymi innymi danymi, a zwłaszcza z danymi osobowymi. Dlatego masz pewność, że gdy korzystasz z platformy Cyfrowego Urzędu,                zachowujesz anonimowość.
  6. Zbierane dane wykorzystujemy, by zapewnić usługi jak najlepszej jakości oraz do celów administracyjnych, statystycznych i do ochrony platformy Cyfrowego Urzędu i naszych użytkowników.
  7. Informujemy, że możesz zapobiec zapisywaniu danych, które zostały pozyskane przy pomocy cookie oraz danych (w tym również adres IP) związanych z korzystaniem ze strony internetowej przez Google, jak również zapobiec przetwarzaniu takich danych przez Google poprzez pobranie i zainstalowanie dostępnej pod następującym linkiem wtyczki przeglądarki: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=pl.
  8. Bardzo poważnie traktujemy bezpieczeństwo danych. Dlatego dokładamy starań, by chronić nasz serwis przed nieuprawnionym dostępem osób trzecich, oraz kontrolujemy metody gromadzenia, przechowywania i przetwarzania informacji. Stosujemy między innymi firewall, urządzenia zabezpieczające serwer, urządzenia szyfrujące i fizyczne środki bezpieczeństwa. Dostępu do danych udzielamy jedynie tym pracownikom i podmiotom, którzy muszą mieć do nich dostęp do przetwarzania wyłącznie w celach opisanych w polityce prywatności.
  9. Jeśli polityka prywatności, która obowiązuje w tym serwisie, zmieni się, niezwłocznie uwzględnimy to na tej podstronie.